فروش توری ثابت پنجره دوجداره

فروش توری ثابت پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری ثابت پنجره دوجداره

سه شنبه 11 مهر 1396
16:51
توری پنجره دوجداره

اگر محیط و ساختمانی دارید که تعداد زیادی پنجره های قدیمی در نمای آن استفاده شده است، سفارش می نماییم حتما اقدام به تعویض این پنجره ها با پنجره دوجداره upvc نمایید. پنجره های دوجداره ثابت از پر کاربرد ترین مدل های پنجره های دو سه جداره می باشد؛ چرا که دارای قیمت مناسب تر و نصب ساده تری می باشد، فروش توری پنجره دوجداره ثابت و انواع مدل های دیگر در این شرکت صورت می گیرد.

اگر می خواهید از پنجره ای برای ساختمان خود استفاده نمایید که به هیچ عنوان از آن برای باز شدن و انتقال هوا استفاده نخواهد شد، می توانید از پنجره دوجداره ثابت استفاده نمایید. استفاده از پنجره دوجداره ثابت در بسیاری از محیط شیشه ای ساختمان شما، باعث بهینه تر شدن هزینه و بالاتر رفتن کیفیت پنجره ها خواهد شد. ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره دوجداره ثابت استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد و با توجه به سفارش مشتری بدون محدودیت ساخته و عرضه می شود. مهمترین مزیت پنجره دوجداره ثابت در کرج می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت پنجره دوجداره ثابت در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد و در بهترین حالت می باشد.


فروش توری ثابت پنجره دوجداره
اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالایی نیز می باشد. در این پنجره یو پی وی سی چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. پنجره دوجداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره دوجداره ثابت در کرج می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
فروش توری ثابت پنجره دوجداره در کرج https://karaj-upvc.com/ :
استفاده از پنجره دوجداره ثابت در آلاچیق ها
استفاده در گلخانه های شیشه ای به عنوان سقف و دیواره
استفاده از پنجره دوجداره در سقف https://karaj-upvc.com/
استفاده از پنجره دوجداره ثابت در مواردی که نیاز به اشکال هندسی مختلفی است
استفاده در کنار سایر مدل های پنجره دو جداره
پنجره ها از نظر فن آوري ساخت به منظور بهبود كارايي و كاهش افت حرارتي به صورت زير دسته بندي مي شوند.
۱) پنجره هايي كه لايه بين دو شيشه با گازهاي خنثي پر شده است
۲) پنجره هايي كه در آنها از اسپيسرهايي(Spacer) با ضريب انتقال حرارت هدايتي پائيني استفاده شده است

پنجره دوجداره


۳) پنجره های با پوشش شيشه Low-E و انتخاب طيفي
۴) پنجره هاي هوشمند
مزاياي استفاده از درب و پنجره هاي یو پی وی سی و فروش توری ثابت پنجره دوجداره در کرج https://karaj-upvc.com/ :
¨ مناسب در برابر سرما و گرما
¨ كاهش دهنده مناسب شدت صوت
¨ مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگي هاي محيطي
¨ كاهش دهنده سرمايه گذاري اوليه و استهلاك سيستم گرمايشي در ساختمان
¨ تنوع اشكال بازشو و شكل پذيري متناسب با معماري و فضاي ساختمان
¨ صرفه جويي در مصرف انرژي تا ۴۰ درصد
¨ عدم نياز به سرويس هاي مكرر (تعويض، رنگ آميزي و…)
¨ غيرقابل اشتعال بودن